طراحي لوگوي خاص -طراحي لوگو جديد - طراحي لوگو اسم و نشانه

طراحي لوگو

شما بايد اين را بدانيد كه وقتي لوگويي را به بازار عرضه مي كنيد هرگز فرصت دومي را براي طراحي لوگو حرفه اي بعدي نخواهيد داشت . با اين حال ، اكثر مشاغل كوچك براي طراحي لوگو با كيفيت  وقت و هزينه مناسب را صرف و خرج نمي كنند.

يك طراحي لوگو حرفه اي مناسب با استفاده از عناصر طراحي مانند رنگ ، فونت ، تصاوير و شكل ها داستان برند شما را بيان مي كند. تشخيص آن در برابر رقبا آسان خواهد بود و در هر كجا كه ديده شود تأثيرگذار خواهد بود. يك لوگوي خوب نيز در هر رسانه قابل تشخيص است و از نظر كارت ويزيت ، يا آرم اينستاگرام كاملاً مي تواند از ديد كاربر قابل مشاهده باشد.

يك راه اثبات شده براي جلب توجه به عنوان يك شركت معتبر ، يكپارچهسازي با سيستم عامل است. لوگو ي تجاري يكپارچه ، مفهوم اطمينان و خدمات مفيد را به مشتري نشان مي دهد.

 

 

لوگو

مواد اصلي طراحي لوگو حرفه اي خاص عبارتند از:

  • رنگها
  • فونت / نوع متن
  • خط
  • شكل
  • فضاي منفي
  • گرافيك / نماد
  • چيدمان

اصول طراحي لوگو حرفه اي

امروزه مصرف كنندگان آنقدر درگير طراحي لوگو حرفه اي شده اند كه هيچ كس نمي تواند نقش اساسي را كه طراحي لوگو در بازاريابي برند مدرن ايفا كرده است ، انكار كند. پس يك طراحي لوگو دقيقا مي تواند مصرف كنندگان را كه درگير برند مي شوند را به چالش بكشد

به همه اماكني كه ممكن است يك لوگو نياز باشند فكر كنيد:

1.وب سايت ها

2.رسانه هاي اجتماعي

3.چاپ

4.پيراهن

5. وسايل نقليه

فقط نام چند مورد از اجزاء نمايش دهنده طراحي لوگو حرفه اي است كه ميتوانيم به آنها اشاره كنيم , سپس ، احتمال استفاده هاي فراوان ديگري را كه هنوز فكرش را هم نكرده ايد ، در نظر بگيريد. اين امر لزوم انعطاف پذيري در طراحي لوگوي حرفه اي را تأكيد مي كند.

طراحان از ابزارهاي زيادي براي انتقال پيام استفاده مي كنند ، از جمله عناصر مانند شكل ، رنگ و تايپوگرافي. اين عناصر غالباً از خود معاني بالقوه قوي اي دارند ، بنابراين بايد با دقت انتخاب شوند. انتخاب رنگ يا توصيف نوشته نادرست مي تواند تصور اشتباهي از يك برند با نتايج فاجعه بار به بار آورد.